sobota, 14 grudnia 2013

Wyzwanie. Czytanie.


W czwartek zakończyłam część drugą mojego wyzwania - Słuchanie.. Powiem szczeże, obawiałam się tej części,  ale poszła mi dobrze. Słuchałam podcastów z " Elementary Podcasts by BBC" (link podam na dole).
Ciakawe tematy, słownictwo od poziomu A2, wyraźnie wymawiane słowa i szybkość mówienia jak przy normalnej rozmowie. Sytuacja przedstawia się gorzej z "English adventure" którego znalazłam tylko dwa odcinki na youtobe w czym jeden się zacinał. Żeby była równowaga"muzzy in gondoland" jest po prostu świetny! Ciekawy, w odcinkach przypomina serial a jego oglądanie sprawiało przyjemność.

Trzeci tydzień to czytanie. Ja postanawiam przeczytać Tomka sawyera po angielsku, "Christmas carol" i stare podręczniki. Do tego niedawno dostałam słownik Longmana drugie wydanie i tłumaczenie tekstów jest teraz łatwiejsze. O samym słowniku napiszę niedługo. Ta część wyzwania wydaje mi się najprzyjemniejsza, bo lubię czytać, przez co lubię też tłumaczyć teksty, Ja jesem za tłumaczeniem samemu przy pomocy słownika, a nie z internetu, ale to zależy od was. Mam nadzieję, że tę  część wyzwania uda mi się dobrze wykonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz