wtorek, 29 stycznia 2013

"Pamiętnik Nastolatki 4"

Czym jest pamiętnik?
Gdy podać definicje , brzmiałaby  tak :
Pamiętnik – gatunek literatury stosowanej, relacja prozatorska o zdarzeniach, których autor był uczestnikiem bądź naocznym świadkiem.
Pamiętnik (w przeciwieństwie do dziennika) opowiada o zdarzeniach z pewnego dystansu czasowego, w związku z czym kształtuje się dwupłaszczyznowość narracji: autor pamiętnika opowiadać może nie tylko o tym, jak zdarzenia przebiegały, lecz może ujawniać również swoje stanowisko wobec nich w chwi

Krótko i zwięźle.
Ale dla mnie jest czymś innym .
-Przyjacielem który , wysłucha i nie wygada się
-. Jeśli przeżyliśmy cos o czym nie chcemy  zapomnieć po wsze czasy , jest najlepszym miejscem.
- Psychologowie zalecają go pisać. Gdy spiszemy problemy , wydają się mniejsze.

Same zalety . A jak wygląda?  Kiedyś , lub bardzo żadko teraz 

Poważnie.
Na wesoło.
Ładnie
VS 
Dzisiejsze 
Jaki się wam bardziej podobają?

Mi te trzy pierwsze

***
Książkę łatwo się czyta . W sam  raz , po trudnej książce. Ja czytałam ją po "Annie Kareninie"
Jest to czwarty tom , ale jeśli ktoś nie czytał poprzednich , też może go przeczytać , ale będzie trudniej.

Jeśli ktoś nie czytał poprzednich oto lista :

Pamiętnik nastolatki
Pamiętnik nastolatki 2
Pamiętnik nastolatki 2 1/2
Pamiętnik nastolatki 3
Pamiętnik nastolatki 4
Pamiętnik nastolatki 5

Daje jej 3/5
Ja nie czytałam  Pamiętnik nastolatki 2 1/2 i jakoś się zorientowałam

P.S  Byłąm dziś w realu i kupiłam za 9.90 :
"Niezawninna  tragedia Mari Stuart" i " Dziennik Ma Yan . Z życiac hińskiej uczennicy".
Obie dobrze się zapowiadają.


4 komentarze: