poniedziałek, 14 stycznia 2013

"Lodowaty ogień"

Pewnego dnia Królowej Śniegu zostaje porwany sopel z serca. Królowa słabnie i postanawia odnaleźć sopel wraz z złodziejem. Spotykają się w hotelu w Sankt Petersburgu. Rozpoczyna się fantastyczny pojedynek na czary.

Książkę te jak i kilka innych czytałam wtedy, gdy jeszcze podobała mi się fantastyka. Teraz przestała mi się podobać dlatego dość trudno mi ją zrecenzować. Przejdę jednak do faktów . Książka nie przypadła mi do gustu. Była bardzo infantylna.  Jednak podobała mi się główna bohaterka .
Nie była szczęśliwą nastolatką, która  przeżywa tragednie, gdyż najprzystojniejszy chłopak w szkole nie kocha się w niej na zabój.

Jest ona sprzątaczką hotelową, jednak nie dostaje zapłaty i sprzątaczki nią pomiatają. Jest trudną bohaterką. Lubię ją, bo nie podobają mi się te bohaterki typu jaki wymieniłam powyżej , ale są jednak małe wyjątki. Lubię ją jednak bardziej z powodu , bo poprostu mi jej żal.

Książke polecam osobą do lat 7 . Potem po prostu nas nudzi.

Daje jej 2/5





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz