niedziela, 27 stycznia 2013

Szał biblotekowy

Byłam wczoraj  w biblotece i wypożyczyłam kilka książek.
Oto ich tytuły :

"Dalekie pawilony"

Książka dzieje się dla urozmaicenia w Indiach . Dotychczas czytałam tylko przewodniki po tym kraju, dlatego bardzo spodobała mi się możliwość przeczytania książki ,która  opowiada o życiu w tym kraju.
Starsi czytelnicy , może kojarzą seria. Ja urodziłam się za "późno" i przeczytam książkę.

"Widnokrąg" - Wiesław Myśliwski
Książka ta dostałą nagrodę Nike i postanowiłam się z nią "zapoznać"

"Skok tygrysicy"
Jest tu zagadka i saga rodzinna .  Dla mnie skład doskonały i urzekająca okładka.

"Po słowiczej  podłodzie"
Jest pisana w klimacie Japoni , małe urozmaicenie.

"Gdzie jest mój dom ?"
Chciałam tego autora wypożyczyć " Północ Południe" , ale nie było wzięłam więc tą

P.S. Jutro pojawi się recenzja "Zimowy Monarcha"


2 komentarze:

  1. Sporo sobie ksiazek wypozyczylas.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! tnm mam swojego bloga tylko 2 dni więc bądz wyrozumiała

    OdpowiedzUsuń