piątek, 31 maja 2013

Książki i płyty atakują!

Byłam dzisiaj w empiku. Jak zwykle widok pełnych pułek z książek zadziałał na mnie tak jak zwykle.
Zauważyłam wiele naprawdę wiele ciekawych książek. Ten kto mówi,że nie ma teraz  dobrze pisanych książek  bardzo się myli! Podczas kupowania miałam wiele wątpliwości.
-Wziąść "Morfinę" czy "Złodziejkę książek"? A może "Zostań przy mnie" zamiast "Poradnik pozytywnego myślenia"?
Kupiłam jednak te, które kupiłam i cieszę się bardzo. Za wieloma dłuższy czas oglądałam się.
Oto co kupiłam:

"Złodziejka książek"- Słyszałam o niej dużo pochlebnych recenzji. Postanowiłam sama sprawdzić czy są słuszene. Do tego widok jednego egzemplaża na półce przeważył na decyzji.

"Poradnik pozytywnego myślenia"- Książka stała się bardzo znana dzięki głośnemu nagrodzonymi oscarami filmowi.. Postanowiłam jednak ją przeczytać,bo wiem dobrze,że film nie może równać się do książki.

To książki jakie kupiłam a oto płyty:

Dido "Girl who got away" - Piosenkarka nietórym znana. Trzeba przyznać ma piękny głos.

Adel "21"- Kto nie kojarzy piosenki "Some like you"? Sama kocham tą piosenkę i nie mogłam się oprzeć.

Pod koniec posta życzę Państwu udanego,słonecznego dłuższego weekendu. Oby tylko pogoda dopisała.



1 komentarz: