wtorek, 7 maja 2013


Uwielbiam chodzić do biblotek! Uwielbiam posuwać się powoli między regałami, przeglądając książki.
Tak to moje miejsce. Dzisiaj byłam i wypożyczyłam następujące książki.:
                                                                                                                                                                     "Literatura polska" - Jan Tomkowski-Państwowy Instytut Wydawniczy. - Urzekły mnie rysunkami i przystępnie wytłumaczonymi zagadnieniami.
"Las zębów i rąk"- Carrie Ryan- Słyszałam o niej naprawdę pochlebne recenzję i postanowiłam,że sprawdzę osobiście.
"Pamiętnik nastolatki 6"-Beata Andzejczuk- Czytałam wszystkie poprzednie tomy, przyczym piąty skączył się tak, że nic nie jest pewne.
"Dwie królowe"-Philipa Gregory- Czytałam tej autorki już poprzednie książki i fajnie się je czytało.
Trochę mało, ale w domu, na półce mam jeszcze dużo i zastanawiam się po którą sięgnąć

PS. Niedawno spodobała mi się piosenka Anny German "Tańczące Euredyki"
Niedawno Anna German stała się bardzo popularna za sprawą serialu emitowanego na programie pierwszym.  Mnie serial bardzo się spodobał i znalazłam wiele pięknych piosenek tej piosenkarki.
Przy okazji recenzji jakiejś książki dołączę następne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz