sobota, 2 lutego 2013

Gazety , gazety .

Lubię czytać. Odpoczywam przy tym, choć czasami potrzbuję ciszy i skupienia.
Czasami czytam gazety. Ostatnio polubiłam "Wysokie obcasy". Wychodzą one w sobotę z Gazetą Wyborczą.  Jest w nniej wiele ciekawych artkułów , uroda i wywiady.

Byłam dziś w Empiku. Kupiłam gazętę "Paper Mint" jest ona o książkach. Pierwszy raz ją czytam i muszę przyznać przpadła mi do gustu. Tata kupił "Medytację". Przejżałam ją w domu i kilka artykułuch mi się spodobało.

Spodobał mi się wywiad z Anną Marią Matute "Ta sama bestia " w "Wysokich obcasach". Polubiłąm postąć  pisarki i przy najbliższej okazji siągnę po jej książki
.
Bardzo lubię też dział "Uroda w ....". W tym numerze jest o Indiach w poprzednich było o Rosji i o baniach, a w zeszłym tygodniu o Azjatkach i ich sposobach dbania o urodę.

Poruszył mną też artykuł "Włos na płaszczu". Jest to artykuł o dziewczynie, której umarła matka.
By pożegnać się z nią zrobiłą sesję w której ubrała się w ubrania swej matki. Przepiękny  artykuł o pożegnaniu się z najbliższymi.

W  "Paper Mint "przeczytałam na razie, niewiele tylko wywiad z Katarzyną Grocholą.
Przeczytałam też artykuł "Mistrz i ........." jest on o kobietachMichała Bułkahakowa.
Zastanawiam się właśnie nad kupnem jego biografi , jednak dopiero jak przeczytam "Mama muminków"
biografię Tov Jansson.

W "Medytacji " nic nie przeczytałam planuje jednak przeczytać artykuło o chrześcijaństwie i buddyźmie
o ich podobieństwach i czy chrześcijanin może medytować .........

P.S. Jutro pojawi się recenzja Excalibura.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz