sobota, 23 lutego 2013

"Nędznicy"



Byłam wczoraj w kinie na "Nędznicy"

Ten musical można było wcześniej zobaczyć bo był już film i był wcześniej rozpisany na sztuki i można było go zobaczyć w teatrze. Jest też książka . Ja jej nie czytałam co prawda ale film przypadł do serca.

Gdyby jednym słowem streścić uczucia po filmie to tylko z pomocą słowa : Arcydzieło!
Przepiękny . Wzryszyłam się na nim jak niewiem i pierwszy raz byłam szczęśliwa płacząc.
Bo cieszyłam się,że udałam się do kina na ten film. Polecam każdemu . Jest to musical ale nawet jeśli nie lubisz tego gatunek powtarzam po raz któryś :
IDŹ NA TEN FILM , NIE POŻAŁUJESZ !
Stroje,muzyka i rewolucja w tyle dodają filmowi smaku.

Daje mu 5/5. Wiem wcześniej tylu książką dałam tę ocene, ale niedawno zaostrzyłam kryteria i 5 dostać to nie lada sztuka.

P.S. Poniżej załączam zwiastun.




1 komentarz: