wtorek, 17 lutego 2015

Ferie zimowe 2015 rok.

Wszystko w życiu się zaczyna i kończy. Jedne rzeczy się nam dłużą a inne nie wiadomo nawet kiedy przeminęły. Ferie są chyba przez każdego ucznia wyczekiwane z nieposkromioną radością. Od dawna je  planujemy, wyliczamy co będziemy robić. Czekałam na nie, odpoczęłam  w czasie ich trwania i nawet nie wiem, kiedy minęły. W drugim tygodniu ich trwania byłam na zimowisku z harcerstwa  i nie miałam możliwości pisać na blogu. Wróciłam z wyjazdu szczęśliwa i pełna energi, bo  harcerstwo jest jednym z moich życiowych akumulatorów. Skończyła się już zabawa, przedem mną nauka, ale i i przyjemności jaką  napewno jest pisanie na moim blogu. Teraz znów mogę dzielić się z wami moimi przemyśleniami, pasjami a przede wszystkim opiniami o przeczytanych książkach. Mam nadzieję, że miło spędzimy czas :-)

2 komentarze:

  1. Ciesze sie, ze cudownie czas spedzilas na obozie:)
    Czekam na kolejne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) Recenzje niedługo już się pojawią.

    OdpowiedzUsuń