wtorek, 26 listopada 2013

Wyzwanie.


Niedawno na jednym z blogów o językach obcych przeczytałam o wyzwaniu "Cztery tygodnie".
Przeczytałam o tym na blogu hał ar ju marija, do  którego odsyłam chcących się więcej dowiedzieć (link na dole). Chodzi tu o naukę Angielskiego przez cztery tygodnie. Zapewnie niektóży się zdziwą
- Jak to, przecież Angielskiego uczy się cały czas a nie cztery tygodnie ?
Chodzi tu o to by przez jeden tydzień skoncentrować się na jednej sprawności językowej.
Tymi sprawnościami są : pisanie,słuchanie, czytanie, mówienie.
Wyzwania może się podjąć każdy niezależnie od znajomości języka. Chodzi przede wszystkim o to by poszeżyć znajomości języka, którego się uczymy i satysfakcje z nauki.

Pierwszy tydzień to jak wspomniałam pisanie. Chcę poćwiczyć  tą zdolność przez pisanie codziennie dzienniczka po Angielsku i pisanie opowiadania na podstawie nowych słówek.
Wykorzystam też sposoby na ćwiczenie pisania w języku obcym z blogu  hał ar ju marija, link poniżej :
http://si-je-marija.blogspot.com/2013/01/pomysy-na-cwiczenie-pisania.html

Mam nadzieję, że mi się uda i zainteresuję was tym sposobem nauki języka.
Życzę powodzenia tym, któży też się go podejmą !

P.S. A oto link, w którym dowiecie się więcej o wyzwaniu i jego formie.
http://si-je-marija.blogspot.com/search/label/wyzwanie%204%20tygodnie

2 komentarze:

  1. Hej Olu,
    Trzymam kciuki za Ciebie i dolaczam sie do wyzwania.
    Pozdrawiam,
    Kataleja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tam wyzwanie? Ja niestety zaczynam z tygodniowym opznieniem.
      Trzymam kciuki!

      Usuń