czwartek, 31 stycznia 2013

" Pamiętnik nastolatki 5"

"Pamiętnik nastolatki 5"



Opis

Kochani! Pasmo nieszczęść! Świat mi się rozpada! Wszystko mnie denerwuje! Straciłam miłość mojego życia! Liczyłam, że Maksym wróci ze Stanów po wakacjach
. Na dodatek Blanka znalazła sobie nową przyjaciółkę. Wszyscy mnie opuścili... Ale los bywa przewrotny. Po burzy zawsze wychodzi słońce. A moje zabłysło jakże jasno i promiennie..

Muszę powiedzieć , że poprzedni tom był lepszy . Ten tom nie jest może tragiczny , ale nudniejszy.
Miło się go czyta i jest w sam raz na nudne zimowe wieczory  z herbatką .
Nie trzyma w niepewności jak poprzedni. Jest miło , romantyczie i ........momentami nudno. Dopiero pod koniec akcja rozkręca się.
Zakończenia nie spodziewałąm się zupełnie i nie mogę doczekać się następnych !

Daje jej 3/5 , ale z pewnością sięgne po kolejne tomy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz