sobota, 12 stycznia 2013

Mój pierwszy post

Cześć .

Jest to mój pierwszy post i dlatego chciałabym napisać trochę o mnie i o mojej pasji.

Kocham czytać. W mojej rodzinie było tak zawsze mama czyta i  tata czyta.
Wychowałam się wśród półek z książkami i widok osoby z książką nie był mi obcy.
Rodzice zawsze mi czytali i  kupowali książki. Nie dziwne , że we wszystkich księgarniach nas znają.
Jednak moją prawdziwą przygodę z książką zaczęłam pod koniec zerówki. Nauczyłam  się czytać.
Mogłam czytać co chcę i kedy chcę , bez nalegania by mama lub tata mi poczytali.
Przeszłam już kilka przeskoków czytelniczych . Z działu dziecięcego na młodzieżowy. Z młodzieżowego na fanastykę. A teraz powoli i z mozołem "wdzieram " się do kobiecego.

To tyle o mnie , a teraz trochę o blogu.
Od dłuższego czasu zamierzałam założyć bloga o książkach. By sprawdzić czy mi się to podoba , pisałam do przysłowiowej szuflady. Stwierdziłam jednak, że podoba mi się to i chę założyć bloga .
Niedługo pojawią się recenzje książek .

To tyle . Dziekuję za przeczytanie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz